Reklamácie QDL

Vážený zákazník!

 

V prípade reklamovania tovaru zasielaného cez QDL postupujte, prosím, nasledovne:

 

Reklamačný mail s nižšie uvedenými informáciami zašlite, prosím, do 48 hodín d doručenia tovaru na OBE DVE!, nižšieuvedené emailové adresy:

 

Komu:                 reklamacie@qdl.sk                            !!! Dôležité!!!
Kópia:                 reklamacie@dttrading.sk                  !!! Dôležité!!!

 

 

 

Ako predmet mailu uveďte:
Predmet:           Reklamácia zásielky číslo ............................................................  (uveďte číslo zásielky)

 

 

 

V maili uveďte VŠETKY nasledovné informácie:

 

  • Zoznam poškodeného tovaru v členení   KÓD TOVARU -> POČET KUSOV 
  • Priložte fotografie poškodeného tovaru a fotografiu štítku (fotografie musia dokumentovať poškodenie na reklamovanom tovare aj počet poškodených kusov) 

 

  

Na koniec mailu uveďte, prosím, text:      
"Prosím spoločnosť QDL o zaevidovanie tejto reklamácie a doriešenie reklamácie v komunikácii s odosielateľom na adrese reklamacie@dttrading.sk"

 

 

 

Úplnými informáciami šetríte náš aj váš čas a urýchlite konanie o reklamácii.  

Ďakujeme

Copyright 2012 - 2024 © promoslovakia