Reklamácie UPS
Vážený zákazník!
Pre reklamovanie rozbitých produktov pri preprave UPS je DO 48 hodín od doručenia potrebné vyplniť nasledovný formulár: https://www.sps-sro.sk/nahlasit-poskodenie-balika/
Následne bude potrebné zadať číslo zásielky a PSČ miesta doručenia uvedené na balíku a stlačiť tlačidlo "Hľadaj". Po zoskrolovaní nižšie nájdete formulár, ktorý je potrebné vyplniť.
V prípade potreby použite číslo zákazníka: 26849 alebo 26849/5W043F
V texte :
- uveďte stručný popis poškodenia
- uveďte, že žiadate zasielať kópiu komunikácie na email reklamacie@signexpert.sk
V popise tovaru:
- uveďte zoznam poškodeného tovaru v zložení TOVAR (kód) -> POČET KUSOV
V závere formuláru je potrebné pripojiť
- fotografie poškodého tovaru tak, aby pol viditeľný počet, druh a poškodenie
- fotografie štítkov balíkov, v ktorých sa nachádzali rozbité produkty
Nie menej dôležité:
Následne nám vytvorenie reklamácie, spolu s fotografiami a počtom poškodeného tovaru v zložení kód produktu + počet, v zložení TOVAR (kód) -> POČET KUSOV oznámte na mail reklamacie@dttrading.sk
Úplnými informáciami šetríte náš aj váš čas a urýchlite konanie o reklamácii.
Ďakujeme